REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
www.pozytywna-akademia-jezykowa.pl oraz programu
Masterclass Pozytywna Akademia Językowa
masterclass.pozytywna-akademia-jezykowa.pl
/ prawa autorskie regulaminu sklepu – radca prawny Ilona Przetacznik, Legalny Biznes Online
Uzupełnienie regulaminu – sekcja subskrypcji: Kinga Konopelko, Kancelaria Radcy Prawnego
SPIS TREŚCI
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE ……………………………………………….2
§2 DEFINICJE …………………………………………………………………………………………………………..3
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE ………………………………………………………………………………….5
§4 PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE ……………………………………………………………………..6
§5 PRODUKTY NIEODPŁATNE …………………………………………………………………………………..6
§6 PRODUKTY DOSTĘPNE NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ …………………………………..6
§7 KONSULTACJE ONLINE ………………………………………………………………………………………..7
§8 USUGI SUBSKRYPCYJNE …………………………………………………………………………………….8
§9 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ …………………………………………………………………9
§10 PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW ………………………………………………………………………11
§11 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI ………………………………………………………..11
§12 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY ……………………………………12
§13 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ …………………………………………….13
§14 REKLAMACJE …………………………………………………………………………………………………..15
§15 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA …………………………………………….15
§16 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW ………………………………………..17
§17 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA 18
§18 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE, SIŁA
WYŻSZA. ………………………………………………………………………………………………………………..19
§19 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES …………………………………………………………………..21
§20 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
PRZEZ KONSUMENTA …………………………………………………………………………………………….24
§ 21 POSTANOWIENIA KOŃCOWE …………………………………………………………………………..25
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
1. Sklep internetowy jest dostępny w domenie www.pozytywna-akademiajezykowa.
pl i na odpowiednich podstronach po dokonaniu rejestracji oraz jest
prowadzony przez Sprzedawcę.
2. W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze
Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:
➢ adres e-mail: agnieszka@pozytywna-akademia-jezykowa.pl; masterclass@pozytywna-akademia-jezykowa.pl
➢ Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty
elektronicznej
3. Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży
Produktów oraz dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin.
4. Sprzedawca udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin
przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić treść
Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub
wydruk.
5. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest
akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża
zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
6. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i nie zawierają kosztów
wysyłki. Sprzedawca korzysta ze zwolnienia z VAT ze względu na rodzaj prowadzonej
działalności (art. 43 ust. 1 pkt. 28 ustawy o VAT).
7. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu,
w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w
rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU
KONSUMENTA …………………………………………………………………………………………………….26
ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU
PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA …………………………………………………28
ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU
KONSUMENTA …………………………………………………………………………………………………….31
ZAŁĄCZNIK nr 4 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU
PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA …………………………………………………33
8. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o
charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
a) rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu;
b) dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w
szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.
9. Nakazuje się:
a) Korzystanie ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
b) Korzystanie ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
c) Korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych
Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją.
10. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając
niepoprawnych danych osobowych.
11. W celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty
elektronicznej poinformować Sklep o woli jego usunięcia.
§2 DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:
1. Sprzedawca – Agnieszka Sołowiej-Głuszek prowadząca działalność
gospodarczą pod firmą POZYTYWNA AKADEMIA JĘZYKOWA Agnieszka Sołowiej-
Głuszek pod adresem ul. Białych Brzóz 4 05-870 Bramki NIP: 5372321306 zgodnie z
dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej.
2. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność
prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za
pośrednictwem Sklepu.
3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach
Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą
lub zawodową.
4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę
bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika,
że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
5. Konto – konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej
Sklepu, umożliwiające dostęp do zakupionych szkoleń i produktów.
6. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną,
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
7. Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu.
8. Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem
www.pozytywna-akademia-jezykowa.pl oraz na odpowiednich jego podstronach za
pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych
Produktów.
9. Produkt lub Produkt elektroniczny – towar i materiały zakupione lub dostępne
w Sklepie, w tym także usługi oraz materiały wytwarzane i dostarczane w postaci
cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności ebooki,
audiobooki, dokumenty elektroniczne, materiały udostępnione na podstronach
Sklepu, szkolenia, konsultacje, webinary, lekcje video, usługi indywidualne, a także
produkty fizyczne. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono
inaczej.
10.Usługa – oznacza zakupione w Sklepie usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz
Użytkownika
11.Usługa subskrypcyjna – sprzedaż produktów lub usług w regularnych odstępach
czasu, w zamian za cyklicznie dokonywane opłaty;
12.Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a
Klientem za pośrednictwem Sklepu.
13.Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
14.Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.),
dalej jako Kodeks cywilny.
15.Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002
roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), dalej jako
UŚUDE.
16.Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do
zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz
Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
17.Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć
Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
18. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy
włącznie.
19. Operator płatności – Tpay z siedzibą w Poznaniu ul. Św. Marcin 73/6, KRS:
0000412357. PayPal z siedzibą w Warszawie ul. Emilii Plater 53. KRS: 0000289372
20. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami
prawa.
21. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie
sposobów płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w
zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
22. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych
i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także
wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą
właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE
1. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji sklepu internetowego w sposób
zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający
funkcjonowania Sklepu internetowego oraz innych Klientów.
2. Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz
składania zamówień na Produkty i Produkty Elektroniczne potrzebne są:
a) dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia;
b) odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej
obsługująca pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari,
Google Chrome;
c) aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail;
d) aktualne narzędzie/program obsługujący pliki elektroniczne w formacie pdf., doc.,
docx, xsl, mobi, pub. itp. – w przypadku zamówienia produktów elektronicznych w
formacie elektronicznym opisanym w ofercie.
3. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania,
modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Klientów oraz przez
nieuprawnione osoby trzecie.
4. Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego
funkcjonowania Sklepu.
§4 PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE
1. Produkty dostępne w Sklepie każdorazowo przedstawione są w bieżącym
asortymencie na stronie internetowej Sklepu.
2. Specyfika każdego Produktu, jego skład oraz cechy charakterystyczne znajdują
się w opisach Produktu w Sklepie.
§5 PRODUKTY NIEODPŁATNE
1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z Produktów nieodpłatnych, o czym
informuje w opisie produktu.
2. Do Produktów nieodpłatnych zalicza się:
a) mini-kursy online;
b) e-booki;
c) wybrane nagrania video / szkolenia.
3. Korzystanie z Produktów nieodpłatnych oferowanych przez Sprzedawcę może
wymagać posiadania Konta Klienta na Platformie szkoleniowej, na której udostępniane
są Produkty.
4. Produkty nieodpłatne dostępne są czasowo.
5. Informacje dotyczące terminu dostępności, znajdują się w opisie Produktu lub
na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu.
§6 PRODUKTY DOSTĘPNE NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ
1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów, do których dostęp możliwy jest wyłącznie
po opłaceniu i zarejestrowaniu się na Platformie szkoleniowej zakładając Konto
Klienta.
2. Rejestracja na Platformie szkoleniowej i utrzymanie Konta Klienta odbywa się
nieodpłatnie w ramach ceny zapłaconej za zakupiony Produkt.
3. Produkty dostępne na Platformie szkoleniowej to:
a) Szkolenia online;
b) Konferencje online;
c) Warsztaty online;
d) Kursy online;
e) Webinary;
f) E-booki, audiobooki;
g) Materiały dodatkowe w formacie pdf (notatki z lekcji, tabele gramatyczne i inne
materiały edukacyjne)
4. Dostęp do zakupionych Produktów na Platformie szkoleniowej może być czasowy lub
nieograniczony. Informacja o terminie dostępności Produktu znajduje się w opisie
danego Produktu lub na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu.
5. Dostęp do zakupionego Produktu na Platformie szkoleniowej następuje niezwłocznie,
po zaksięgowaniu zapłaty za Produkt.
§7 KONSULTACJE ONLINE
1. Sprzedawca w swojej ofercie posiada również możliwość przeprowadzenia
odpłatnych konsultacji online.
2. Konsultacje są udzielane na podstawie przesłanych przez Klienta drogą
elektroniczną informacji na adres e-mail agnieszka@pozytywna-akademiajezykowa.
pl lub poprzez zakup w Sklepie (o ile udostępniono możliwość zakupu ww.
Produktu w Sklepie).
3. Sprzedawca udostępnia konsultacje on-line indywidualne.
4. Sprzedawca udostępnia Pakiety konsultacji w ramach zajęć w parach/ małych
grupach. Szczegółowe informacje znajdują się w opisie Produktu.
5. Zajęcia w parach / małych grupach dostosowane są do poziomów językowych i
określonej tematyki.
6. Pod pojęciem godzina konsultacji rozumie się 45-minut, o ile z opisu Produktu nie
wynika inaczej.
7. Celem opracowania kompleksowej konsultacji, Sprzedawca może przeprowadzić
wywiad z Klientem, również drogą elektroniczną (np. mailowo).
8. Konsultacje są realizowane w terminie 30 dni od dnia:
a) dokonania płatności i potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia do
realizacji lub
b) dokonania płatności i potwierdzenia wybranego terminu konsultacji
w udostępnionym kalendarzu elektronicznym.
9. W ramach konsultacji indywidualnej, Klient jest uprawniony do jednokrotnego
przełożenia terminu zakupionej konsultacji. Termin konsultacji może zostać
zmieniony przez Klienta nie później niż na 24 godziny przed zarezerwowanym
terminem zajęć (np. smsem/e-mailem). Wraz ze zmianą terminu konsultacji, Klient
przedstawia propozycję nowego terminu, w którym konsultacja może się odbyć do
uzgodnienia ze Sprzedawcą.
10.W przypadku braku spełnienia wymogów, o których mowa w ust. 9, zajęcia, które
zostały odwołane traktowane są jako zrealizowane.
§8 USUGI SUBSKRYPCYJNE
1. W celu złożenia zamówienia na Usługę subskrypcyjną należy:
a) Wejść na stronę główną https://www.pozytywna-akademia-jezykowa.pl a
następnie w zakładkę MASTERCLASS;
b) Wybrać „Kup dostęp”
c) następnie należy przejść dalej przez proces zakupowy zgodnie z instrukcjami,
uzupełnić formularz zamówienia i zaakceptować Regulamin, a następnie przejść do
wyboru i dokonania płatności
d) Złożenie zamówienia jest także możliwe bezpośrednio przez stronę lądowania
masterclass.pozytywna-akademia-jezykowa.pl (przycisk „kup dostęp”) oraz w wersji
demonstracyjnej programu.
2. Opłacenie dostępu odbywa się poprzez konto Paypal / obciążanie karty kredytowej
lub debetowej / przelewy natychmiastowe Tpay lub przelew bankowy (do wyboru).
3. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu Usługi subskrypcyjnej, Klient otrzyma na
skrzynkę mailową dane dostępowe.
4. Materiały są udostępniane Klientowi w panelu Klienta, który tworzy się
automatycznie przy składaniu zamówienia. Dostęp do panelu jest możliwy po
zalogowaniu się.
5. W przypadku zmiany cen w subskrypcji, Klient zostanie powiadomiony z
wyprzedzeniem. W tej sytuacji Klient może zrezygnować z subskrypcji przed
rozpoczęciem nowego cyklu rozliczeniowego.
6. Umowa na Usługę subskrypcyjną może zostać zawarta na czas określony lub na
czas nieokreślony.
7. O ile nic innego nie wynika z opisu produktu, umowa na Usługę subskrypcyjną jest
zawarta na czas nieokreślony z możliwości jej wypowiedzenia z zachowaniem
okresu wypowiedzenia, o którym mowa w ust. 10 i nast.
8. W przypadku umowy zawartej na czas określony, gdy przed upływem okresu
rozliczeniowego Klient nie zrezygnuje z Usługi, umowa zostanie automatycznie
przedłużona na czas nieokreślony.
9. Okres rozliczeniowy odpowiada wybranemu przez Klienta modelowi płatności (np.
płatność miesięczna, płatność półroczna, płatność roczna).
10.Klient może zrezygnować z Usługi (wypowiedzieć umowę zawartą na czas
nieokreślony lub określony) ze skutkiem na koniec miesiąca rozliczeniowego, w
którym złożono wypowiedzenie.
11. Rezygnacja z Usługi subskrypcyjnej może nastąpić poprzez zgłoszenie rezygnacji
Sprzedawcy. Rezygnacja może zostać złożona przez zalogowanie się na Konto
Użytkownika i złożenie rezygnacji z Usługi poprzez kliknięcie przycisku „Anuluj” lub
w drodze e-mailowej.
12. Rezygnacja z Usługi subskrypcyjnej może nastąpić również w przypadku braku
opłacenia Usługi na kolejny okres rozliczeniowy, w tym m.in. braku udostępnienia
środków na karcie kredytowej lub debetowej.
§9 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu
odpowiedniej podstrony Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych
wariantów Produktu w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana
w opisie Produktu).
2. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien
podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach
Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Dodaj
do koszyka” / „Kup dostęp” pokazany wraz z ceną i opisem produktu, w wyniku czego
wybrany Produkt zostanie dodany do koszyka zakupowego. Następnie, może
dokonać dalszych zakupów lub kliknąć w przycisk „Zobacz koszyk”, a następnie
kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy” i sfinalizować zakup na kolejnej stronie.
3. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach
następujących danych:
a) imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy firmy,
b) adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto),
c) numeru telefonu,
d) adresu e-mail,
e) akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego jako
„Akceptuje regulamin”. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania
Zamówienia,
f) wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie
przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty za zamówienie.
4. Klient może także opcjonalnie złożyć uwagi do zamówienia, np. dodatkowe
informacje o dostarczeniu przesyłki.
5. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru
co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
6. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i
płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych
oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak również co do formy
płatności.
7. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość, iż
zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy
zapłaty.
8. W trakcie składania zamówienia klient wyraża zgodę na komunikację mailową
(wysyłanie maili dotyczących zamówienia, faktur, aktualizacji, materiałów
dodatkowych, informacji o szkoleniach, zmianach, itd.) poprzez kliknięcie checkboxa.
9. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
10. Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności, dostępnej w
Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty.
11. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy
podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
12. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta
wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 11 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży
zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w
przypadku:
a) nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak
wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia);
b) nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku
wyboru opcji płatności przelewem).
§10 PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW
1. Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Produktów.
2. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Produktu przed jego premierą w cenie
specjalnej.
3. Przedsprzedażą mogą zostać objęte Produkty nowe i cechujące się małą
dostępnością, a także Produkty, które dopiero ukażą się w Sklepie.
4. Termin dostępności Produktów objętych przedsprzedażą znajduje się w opisie
Produktu.
5. Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami.
6. Zakupione podczas przedsprzedaży Produkty są realizowane (np. dodawane
na Konto Klienta) w kolejności dokonanych Zamówień.
§11 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i nie zawierają kosztów
wysyłki. Sprzedawca korzysta ze zwolnienia z VAT ze względu na rodzaj
prowadzonej działalności (art. 43 ust. 1 pkt. 28 ustawy o VAT).
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w
Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów,
przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania
Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia,
które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
3. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
a) za pomocą PayPal – Klient zostanie przeniesiony na stronę serwisu
PayPal w celu dokonania płatności na zasadach wskazanych przez ten serwis.
b) za pomocą kart kredytowych / debetowych – Klient będzie mógł dokonać
płatności przez tego dostawcę usług płatniczych w przypadku płatności kartą za
usługę subskrypcyjną (PayPal)
c) za pomocą przelewów natychmiastowych za pośrednictwem Tpay – Klient
zostanie przeniesiony na stronę serwisu Tpay w celu dokonania płatności na
zasadach wskazanych przez ten serwis
d) za pomocą przelewu bankowego
4. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może skorzystać z przysługujących mu
kuponów rabatowych poprzez wpisanie kodu kuponu w polu „Kod kuponu” i
kliknięcie przycisku „Zastosuj kupon”. Zniżka zostanie doliczona do koszyka.
5. Na życzenie Klienta do Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę,
jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do
Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
§12 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY
1. Wysyłka Produktu nastąpi w terminie od 2 do 7 dni od momentu przyjęcia
Zamówienia do realizacji.
2. Dostawy realizowane są na terenie Polski. Dostawy w Unii Europejskiej
realizowane są po indywidualnym uzgodnieniu warunków. W tym celu, Klient
powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
3. Koszty dostaw podane są w momencie składania Zamówienia. Klient może się z
nimi zapoznać przed dokonaniem Zamówienia.
4. W przypadku konsultacji, szkoleń czy innych usług indywidualnych
zamówionych przez Klienta, a które są dostępne w ofercie Sklepu, realizacja
usługi nastąpi po ustaleniu terminu przez obie strony, w terminie wybranym
przez Klienta w kalendarzu online (jeśli taki jest udostępniony) lub w terminie
wskazanym w opisie Produktu.
5. W przypadku Produktów elektronicznych takich jak kursy online, webinary i
szkolenia wysyłka do pobrania lub dostępu do danego kursu następuje
zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że
zaznaczono inaczej w opisie danego Produktu (dotyczy to głównie
przedsprzedaży). Dostęp może być udzielany cyklicznie, zgodnie z programem
kursu i terminami wskazanymi w opisie. Dostawa zamówionych Produktów
odbywa się nieodpłatnie w ramach usługi otrzymania konta Klienta.
6. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki
liczy się od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
7. Jeżeli Klient wybiera płatność w formie przedpłaty, zobowiązuje się do
niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W racie braku
wpłaty w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia (z wyłączeniem
sobót, niedziel, innych dni ustawowo wolnych od pracy), zamówienie ulega
anulowaniu.
8. Przyjmuje się, że dzień zapłaty to dzień uznania rachunku bankowego
Sprzedawcy.
9. Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia
adres wysyłki lub adres e-mail w przypadku Produktów elektronicznych.
10.Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:
a)Przesyłka pocztowa;
b)Paczkomaty;
c)Przesyłka kurierska;
d)Przesyłka elektroniczna.
§13 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą
elektroniczną.
2. Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez
Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi zawarcia umowy (zakupu/dostarczenia treści
cyfrowej/ Produktu cyfrowego) ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa ta
świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia Zamówienia.
3. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę w postaci wysyłki
newslettera, jeśli Klient wyraził na nią zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera,
zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania opisane zostały w polityce prywatności.
4. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji
i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą
logowania, jeżeli Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta świadczona jest
na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt.
5. W celu założenia indywidualnego Konta Klient powinien wypełnić formularz
rejestracyjny i zaakceptować Regulamin, a następnie złożyć Zamówienie.
6. Na podany przez Klienta adres e-mail zostaną przesłane informacje związane
z założeniem konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustalenie hasła. Po kliknięciu
w niego i ustaleniu indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a Klient może z
niego korzystać.
7. Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z Produktów, w
tym w szczególności z kursów online Sprzedawcy.
8. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie
nieodpłatnej usługi drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony.
9. Klient loguje się do Konta poprzez adres e-mail lub login oraz hasło. W każdej
chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia
poprzedniego.
10. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku
z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby
nieuprawnione.
11. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania. Klient jest uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
12. Zabronione jest udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz
zakładanie kilku Kont przez jednego Użytkownika.
13. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może
wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na
utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn
poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną
na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail.
14. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć
umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go
prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu
wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem
umowy.
15. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć
umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub pozbawić go
prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w
przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego
Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu i Konta w
sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z
dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób uciążliwy dla
innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi Sprzedawcy lub
udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane
niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub
naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia
techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego
zasobów.
16. Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w
drodze porozumienia stron w każdym czasie.
17. Klient może rozwiązań umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w
każdym czasie, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia.
18. Wskutek usunięcia Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich
Produktów i zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.
19. W celu usunięcia Konta, Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub
skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną.
20. Sprzedawca informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub
uniemożliwić Klientowi korzystanie z Produktów w Sklepie, również tych, które
zamówił.
§14 REKLAMACJE
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu
art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów
zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o
prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w
zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub
prawną.
4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię
i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj
i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku
otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia
pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
5. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany
w niniejszym Regulaminie.
6. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni
od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres email
składającego reklamację.
7. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia
reklamacji.
8. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do
niniejszego Regulaminu.
9. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne ponosi
Sprzedawca, w szczególności koszty dostarczenia Produktu do Sprzedawcy, jak i
ponownego odesłania go do Klienta przez Sprzedawcę.
10. W przypadku reklamacji Produktów elektronicznych albo w związku z
korzystaniem z nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez
Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją w formie elektronicznej na wskazany w niniejszym
regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu powinien wskazać opis zaistniałego problemu
oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację problemu. Może w tym celu
skorzystać z formularza załączonego do niniejszego regulaminu. Sprzedawca
niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela Klientowi
odpowiedzi.
§15 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od
dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować
Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną). Aby zachować termin
do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą
wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy.
3. Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od umowy znajduje
się w załączniku do niniejszego regulaminu.
4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 6
niniejszego paragrafu.
5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny
sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w następującym przypadku:
a) umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo
odstąpienia od umowy (szczególnie dotyczy to produktów elektronicznych);
b) gdy Klient wyraził zgodę na to by Sprzedawca rozpoczął dostarczanie produktu
elektronicznego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
7. Klient akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na Produkt
elektroniczny wyraża zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu elektronicznego przed
upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży i jest świadomy, iż w ten sposób
traci prawo do odstąpienia od umowy.
8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu
fizycznego lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
9. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Produktu fizycznego inny niż najtańszy
możliwy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie ma obowiązku
zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkty fizyczne do Sprzedawcy niezwłocznie,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy
Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument przed upływem terminu 14 dni
odeśle zwracany Produkt fizyczny na adres Sprzedawcy.
11. Konsument jest zobowiązany pokryć bezpośrednie koszty zwrotu Produktu
fizycznego tytułem odstąpienia od umowy (koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy).
12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu fizycznego
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
13. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez
Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana do
Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia.
§16 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących
Przedsiębiorcami.
2. W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na
podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z
tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy.
3. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może
wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na
utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn
poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na
podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w
stosunku do Sprzedawcy.
4. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zwartej z Klientem niebędącym
Konsumentem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej
zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą
elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to
żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie
będący Konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty
przy danym rodzaju przesyłki. Niezwłocznie powinien dokonać czynności mających na
ustalenia odpowiedzialność przewoźnika. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi
odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go
do przewozu aż do wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie
przesyłki.
6. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo
samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać
dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez
Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia umowy sprzedaży.
7. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta)
z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży, jest ograniczona
do wysokości zapłaconej ceny Produktu oraz kosztów dostawy z tytułu umowy
sprzedaży i złożonego Zamówienia, w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do
Przedsiębiorcy.
8. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie
jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§17 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA
1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje
zakupów w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością
gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
2. Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą
dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:
a) Usług świadczonych drogą elektroniczną
b) Odstąpienia od umowy przez Konsumenta
c) Reklamacji i rękojmi,
w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art.
385/5, art. 556/4, art. 556/5 i art. 576/5 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym
zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców.
3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas
procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w
niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub
odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności
potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta lub
przekazać te informacje w inny sposób.
4. Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu
przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt/y, a tym samym
zawarta umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego
działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co
czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go
uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.
§18 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE, SIŁA
WYŻSZA.
1. Wszelkie treści, teksty, logo, zdjęcia, nazwa firmy, szata graficzna, materiały
elektroniczne i Produkty dostępne w Sklepie(w tym Produkty elektroniczne) oraz usługi
świadczone przez Sprzedawcę stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego
1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i
stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.
2. Klient akceptując niniejszy Regulamin uznaje, że całość praw autorskich i
wszystkie znaki towarowe związane z Sklepem należą do Sprzedawcy (lub posiada on
odpowiednie licencje) i podlegają prawnej ochronie, a w szczególności przepisom, o
których mowa w ustępie powyższym.
3. W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu fizycznego lub elektronicznego lub
wyżej wymienionych elementów w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym
Regulaminie, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
4. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa
do udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. Klient w ramach
umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby, bez
ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
a) W zakresie zapisu utworu – zapis techniką cyfrową – utrwalenie poprzez cyfrowe
przetwarzanie na dedykowanej platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez
Sprzedawcę,
b) Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz
docx.,
c) Zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym
w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym.
5. Licencja, o której mowa w ust. 2 jest ważna przez czas trwania dostępu do
Produktu. Okres dostępu do danego Produktu, a tym samym czas trwania licencji
wskazywany jest w opisie danego Produktu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji
zawiera się w opłacie dokonywanej przez Klienta.
6. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu, jak i jego
części:
a) publikowania Produktu niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji
dozwolonej w instrukcji lub komentarzach,
b) udostępniania i prezentowanie Produktu osobom trzecim,
c) kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
7. Użytkownik zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkt,
w szczególności Produkt elektroniczny (materiały edukacyjne dostępne na platformie elearningowej)
nie został ujawniony osobom niepowołanym/trzecim.
8. Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie
Produktów elektronicznych lub jakichkolwiek innych treści albo Produktów
udostępnionych przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić
odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać się stosownego
odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub
niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu w sposób sprzeczny z wskazanym
w niniejszym Regulaminie, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
10. Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów, w
szczególności Produktów elektronicznych (szkoleń, VOD, materiałów pdf, doc., docx.,
ćwiczeń, lekcji, modułów).
11. Sprzedawca nie odpowiada za nieprawidłowości związane z uczestnictwem w
zajęciach on-line w sytuacji gdy przyczyna leży po stronie Klienta lub innych podmiotów,
z których usług Klient korzysta (np. usługa dostępu do Internetu), a które to usługi mogą
mieć bezpośredni/pośredni wpływ na możliwość korzystania z usług Sprzedawcy.
12. Użytkownik powinien dochować wszelkiej staranności do zabezpieczenia
otrzymanych od Sprzedawcy: hasła, loginu, dostępu do konta .
13. W czasie trwania siły wyższej, strony umowy zwolnione będą od wszelkiej
odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko
okoliczności zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy.
Postanowienie ze zdania poprzedzającego zastosowanie będzie miało również w
okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym bezpośrednio po wystąpieniu
siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie siły wyższej będzie
stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy.
14. Przez „siłę wyższą”, o której mowa w ustępie poprzedzającym, należy rozumieć
zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od woli i
działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego
zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt
terroru, wprowadzenie stanu wyjątkowego.
15. Strona Umowy uprawniona będzie do powoływania się na siłę wyższą jedynie w
sytuacji, w której niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni, poinformuje o
powyższym drugą stronę, w sytuacji w której posiądzie przekonanie, że zdarzenie to
uniemożliwia lub znacznie utrudnia wykonanie umowy.
§19 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz
ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:
1.Administratorem danych osobowych Klienta jest POZYTYWNA AKADEMIA
JĘZYKOWA Agnieszka Sołowiej-Głuszek, NIP: 5372321306 REGON: 141111285 zwany
w Regulaminie również Sprzedawcą. Administrator samodzielnie wykonuje zadania
Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Kontaktować z Administratorem możesz się
używając poniższych danych: e-mail: pozytywnaakademiajezykowa@gmail.com lub
agnieszka@pozytywna-akademia-jezykowa.pl lub pisemnie na adres Administratora.
2. Dane osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie
będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a
Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego
Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub
wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia
Produktu i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi Klienta
związanej z zawartą umową.
3. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i
na następujących podstawach prawnych:
a) wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów
prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z
przepisów prawa);
b) realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności
elektronicznych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub
wykonania umowy);
c) Informowaniu o aktualizacjach produktu, kluczowych zmianach niezbędnych do
prawidłowego korzystania z zakupionego produktu;
d) rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
(niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
e) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust.
1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
f) kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
g) przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
h) tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO
(prawnie uzasadniony interes administratora);
i) archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą
służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora);
j) wykorzystywania cookies na stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6
ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
k) w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6
ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach
związanych z realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów
Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą
niemożliwe.
5. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także
przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje
się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym
mu celu.
6. Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak
na przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu,
dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter) czy
systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom,
zaangażowanym w prace sklepu internetowego, platformie kursowej HashMagnet, itp.
7. W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców
różnych usług np. Facebook, Instagram, Google, Microsoft dane mogą być
przekazywane do państw trzecich np. do Stanów Zjednoczonych w związku z ich
przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i
Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty)
lub standardowe klauzule umowne w odniesieniu do swoich usług. Będą one
przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i
bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:
a) – współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w
odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
b) – stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję
Europejską,
c) – stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ
nadzorczy lub tym, którym na przekazywanie danych osobowych Klient wyraził
zgodę.
8. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do
danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z
aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu
też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane
przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
9. Klient posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał
swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na
przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również
w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie
podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Klienta.
11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych
osobowych przez osoby nieuprawnione.
12. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych
osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka
plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem:
https://www.pozytywna-akademia-jezykowa.pl/wp-content/uploads/2022/06/POLITYKA-PRYWATNOSCI-I-COOKIES-.pdf
§20 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z
zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego.
Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
a) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Klientem a Sprzedawcą,
c) bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw
konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona
konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
3.Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie
internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod
adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów
pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego
rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
5. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu
postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to
zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom
właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i
właściwością ogólną.
§ 21 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są
w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w
zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego
Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji
na platformie internetowej Sprzedawcy na podstronie: Regulamin.
3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu
obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
4. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się
niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy
konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest
konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom
właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu
cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych
osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Link do polityki prywatności:
https://www.pozytywna-akademia-jezykowa.pl/wp-content/uploads/2022/06/POLITYKA-PRYWATNOSCI-I-COOKIES-.pdf
Link do obowiązku informacyjnego (newsletter Pozytywna Akademia Językowa):
https://www.pozytywna-akademia-jezykowa.pl/wp-content/uploads/2022/03/Obowiazekinformacyjny-
Newsletter-PAJ.pdf
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU
KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Reklamacja Produktu fizycznego/elektronicznego
N i n i e j s z y m z a w i a d a m i a m , i ż z a k u p i o n y p r z e z e m n i e w
d n i u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . P r o d u k t
… … … … … … … … … … … … … … … … … … … … …
………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy.
Wada polega na ………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………
… … … … … … … … … … … … … … … .
………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………..
[opis wady].
Wada została stwierdzona w dniu…………………………………………………..
Z uwagi na powyższe, żądam:
wymiany towaru na nowy (art. 561 § 1 kc)
nieodpłatnej naprawy towaru (art. 561 § 1 kc)
o b n i ż e n i a c e n y t owa r u o kwo t ę …………………. . z ł , s ł own i e :
…………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).
N u m e r r a c h u n k u b a n k o w e g o d o z w r o t u ś r o d k ó w :
………………………………………………………………………………………………………
…………………
P o s i a d a c z r a c h u n k u b a n k o w e g o : … … … … … … … … … … … … . .
………………………………….
Data: ____________________ Podpis Konsumenta: __________________
ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU
PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Reklamacja Produktu fizycznego/elektronicznego zakupionego przez
przedsiębiorcę na prawach konsumenta
N i n i e j s z y m z a w i a d a m i a m , i ż z a k u p i o n y p r z e z e m n i e w
d n i u . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . P r o d u k t
… … … … … … … … … … … … … … … … … … … … …
………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy.
Wada polega na ………………………………………………………………………………….
………………………………………………………………………………………………………
… … … … … … … … … … … … … … … .
………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………..
[opis wady].
Wada została stwierdzona w dniu…………………………………………………..
Z uwagi na powyższe, żądam:
wymiany towaru na nowy (art. 561 § 1 kc)
nieodpłatnej naprawy towaru (art. 561 § 1 kc)
o b n i ż e n i a c e n y t owa r u o kwo t ę …………………. . z ł , s ł own i e :
…………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).
N u m e r r a c h u n k u b a n k o w e g o d o z w r o t u ś r o d k ó w :
………………………………………………………………………………………………………
…………………
P o s i a d a c z r a c h u n k u b a n k o w e g o : … … … … … … … … … … … … . .
………………………………….
Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa
sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością
gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące
się w CEIDG:
1. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
2. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
3. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
4. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
5. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
6. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
7. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
Data: ____________________ Podpis: __________________
ZAŁĄCZNIK nr 3 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU
KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy …………………………………………….
nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej
n a s t ę p u j ą c y c h r z e c z y
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………..
P r o s z ę o z w r o t k w o t y . . . . . . . . . . . . . . . . . . z ł
(słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:
przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..….
[wypełnić jeśli dotyczy]
n a r a c h u n e k b a n k o w y o
numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli
dotyczy],
Data: _____________________ Podpis Konsumenta: _____________
ZAŁĄCZNIK nr 4 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU
PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Numer zamówienia: …………………………….
Data odbioru zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w przypadku
przedsiębiorcy na prawach konsumenta
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy …………………………………………….
nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej
n a s t ę p u j ą c y c h r z e c z y :
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………
P r o s z ę o z w r o t k w o t y . . . . . . . . . . . . . . . . . . z ł
(słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:
przekaz pocztowy na adres ………………………………………………………………..….
[wypełnić jeśli dotyczy]
n a r a c h u n e k b a n k o w y o
numerze: ………………………………………………………………………………………… [wypełnić jeśli
dotyczy],
Jednocześnie, oświadczam, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa
sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością
gospodarczą, ale nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące
się w CEIDG:
8. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
9. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
10. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
11. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
12. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
13. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
14. P K D N R … … … … … … … … … … … O p i s :
……………………………………………………………………
Data: _____________________ Podpis: _____________